1e werkweek - Reisverslag uit San Felice del Benaco, Italië van Sharona Domen - WaarBenJij.nu 1e werkweek - Reisverslag uit San Felice del Benaco, Italië van Sharona Domen - WaarBenJij.nu

1e werkweek

Door: Sharona

Blijf op de hoogte en volg Sharona

08 Juli 2014 | Italië, San Felice del Benaco

Zo, mijn 3e verslag inmiddels al.
Alles gaat nog goed hier! Leuk team, leuke camping en leuke mensen! Heb het er dus nog erg naar m'n zin. Helaas is het weer vandaag minder. Heel de dag al bewolkt, en niet echt warm. Korte broek en vest is te doen. Maar zonder vest is het koud. Gisteren was het 30 graden ongeveer, maar vandaag zo'n 20 schat ik. We hebben gisterenavond en vannacht veel regen gehad waardoor het vandaag erg is afgekoeld.

Sinds deze week zijn er veel Nederlanders bij gekomen. Dus ook bij de miniclub zijn er nu meer Nederlanders. Helaas werkt internet hier niet zo goed en al helemaal niet snel.. Dat is wel erg jammer. Want soms heb je het ook gewoon nodig voor je werk en dan werkt het dus niet.
Zondagavond zijn we na de avondshow rond half 12 in het meer gesprongen. Ja zelfs ik. Voel me steeds meer een heldin worden, haha.

Gisteren had ik lekker een dagje vrij. Eerst heb ik eindelijk is lekker uitgeslapen tot 10 uur haha. En toen werd ik wakker van het geluid die de kinderen maakte. Toen heb ik me boek, 50 tinten grijs, verder gelezen. En 's middags hebben we geoefend voor de musical, want maandag hebben we de eerste. Beauty and the beast is de eerste die we hebben. Naast die hebben we ook nog Mamma Mia en Chicago die we gaan doen hier.

Donderdagavond zijn we voor het eerst écht uit geweest. We waren met z'n alle om half 4 thuis. Dus was wel een heel leuk feestje. We gaan niet echt vaak stappen. Vaak omdat we al te moe zijn van de dag werken. En omdat we altijd tot laat moeten werken. Iedere maandag is er in een club, wat 10 minuutjes lopen is voor ons, een holland party. Dus dat is natuurlijk wel erg leuk! Volgende week gaan we dat uitproberen.

Nou, dit is weer het einde van mijn verslag van deze week omdat ik zo naar de miniclub toe moet. Ik spreek jullie snel weer!

X sharona

  • 08 Juli 2014 - 15:47

    Tante Carla:

    Hoi Sharona,

    Wel leuk om het te horen dat het je goed gaat en een leuke klik hebt met het team, hier heel de dag regen en de temperatuur 15 graden. Dus hier wordt je niet vrolijk van.
    Heel leuk gedaan dat je er wat foto's hebt toegevoegd.
    geniet ervan en wij wachten op je volgende verslag.

    Groetjes van Tante Carla

  • 08 Juli 2014 - 18:16

    Marlies Daamen:

    Hoi Sharona.
    Wat een leuk vakantiebaantje heb jij toch, daar zou ik nog wel jaloers op kunnen worden.
    Geniet er maar lekker van want hier is het inderdaad helemaal niks met het weer.
    Het is koud en heel regenachtig, morgen ook nog geloof ik, pas vanaf donderdag een beetje
    beter. Hopelijk komt dit weer niet jullie kant op.
    Veel succes met de musical..
    groetjes en tot de volgende update..

  • 08 Juli 2014 - 20:51

    Marloe:

    Hoi Sharona,

    Leuk om je reisverhalen te lezen! Zo kunnen we je helemaal volgen. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. En er komen steeds meer Nederlanders bij natuurlijk. Volgende week begint hier de vakantie dus zullen er vast en zeker ook Brabanders die kant op komen. Heel veel plezier daar, maar als ik t zo allemaal eens lees, zit dat wel goed.

    Groetjes, Marloe

  • 08 Juli 2014 - 22:23

    Zus Wendy:

    Wat leuk je verslag.
    Zie je regelmatig en hoor je via Skype maar dit is leuk.
    Echt wel heel fijn dat je het zo leuk hebt he!
    Geniet ervan lieve sharoni

  • 08 Juli 2014 - 23:05

    Tante Elly:

    Ha Sharona,

    Zo te lezen gaat het allemaal prima, leuk hoor.
    Ja ook in Nederland is de vakantie begonnen, er zullen er dus steeds meer Nederlanders komen richting Grada Meer. Maar als ik zo Facebook volg kan jij nog genoeg oefenen met de Engelse taal.
    Sharons nog veel plezier werk ze en tot het volgende week.

    Groetjes van ons allemaal.

  • 10 Juli 2014 - 15:26

    Zus Diana:

    Erg leuk om je ook op deze manier te volgen zusje!! Ik weet zeker dat je daar een top tijd hebt. Geniet er van en ik kijk al weer uit naar je volgende verslag, en foto's!!

    Dikke kuss xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, San Felice del Benaco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juli 2014

1e maand

08 Juli 2014

1e werkweek

30 Juni 2014

Eerste werkdagen

25 Juni 2014

Eerste dag
Sharona

Ik ga voor 2 maanden als animator werken op camping Europa Silvella in het plaatsje San Felice aan het Gardameer. Vanaf 28 Juni tot en met 30 Augustus zal ik werkzaam zijn hier. Op deze pagina zal zo vaak mogelijk een verhaaltje schrijven over mijn avonturen. Maar het is geen vakantie zoals vele denken. Ik wens jullie veel leesplezier! X Sharona

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 3531

Voorgaande reizen:

25 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: