Eerste werkdagen - Reisverslag uit San Felice del Benaco, Italië van Sharona Domen - WaarBenJij.nu Eerste werkdagen - Reisverslag uit San Felice del Benaco, Italië van Sharona Domen - WaarBenJij.nu

Eerste werkdagen

Blijf op de hoogte en volg Sharona

30 Juni 2014 | Italië, San Felice del Benaco

Buonasera

Vandaag had ik mijn eerste vrije dag. We zijn een ronde gaan lopen langs het gardameer en in die tijd (1 uurtje) ben ik goed verkleurd haha. Vanmiddag zijn we (benny en ik) naar het gardameer geweest en we hebben erin gezwommen. Zelfs is haha. We zijn van de pier afgegaan en toen ben ik heel snel terug naar de kant gezwommen want ik zag vissen haha.
De eerste 2 werkdagen zitten erop. Die waren wel goed en leuk verlopen. Zaterdag was de eerste en dus was het nog niet zo bekend op de camping zelf dat er nu een animatieteam actief was. Dus toen was het best rustig. Maar we hebben met z'n alle promotie gemaakt en dus was het gisteren (zondag) al behoorlijk druk. Ik heb tot nu toe de miniclub, splashdance, wicked games en talentshow practice gedaan. Splashdance is happy disco in het water met de kinderen. En wicked games zijn kleine spelletjes, of 1 grote voor n half uur. Meestal is dat ook in het water. En ik heb zaterdag en zondag happy disco en clubdances gedaan. Was erg leuk! Helaas hebben we gisteren slecht weer gehad. Het heeft bijna heel de dag geregend en 's avonds was er een storm met onweer, harde regen en windstoten dus toen is het programma eerder gestopt. Maar gelukkig was het minder erg dan dat ze hadden verwacht. Vandaag hadden we gelukkig goed weer. Het was best warm, zo'n 25 graden ongeveer.

Ondanks mijn vrije dag ga ik zometeen toch mee doen met de happy disco omdat ik dat echt leuk vind om te doen! Volgende week maandag zal ik weer een verslag plaatsen, omdat het dan weer mijn vrije dag zal zijn!

Ciao!

  • 30 Juni 2014 - 21:43

    Tante Carla:

    Hoi Sharona,

    Leuk dat je zo de verslagen van je werk + vakantie bij houd, en hou je ons ook gelijk op de hoogte,
    geniet er lekker van. Zo te horen zit je er wel naar je zin en zijn de 2 maanden zo om.

    Veel plezier en de groetjes van Tante Carla.

  • 30 Juni 2014 - 22:07

    Ria Kools:

    Nu ga ik je avonturen bij houden

  • 01 Juli 2014 - 08:15

    Tante Elly:

    Is wel leuk dat je je reiservaringen zo op schrijft, is mooi om later terug te lezen. Sharona nog veel werk plezier, is weer eens heel wat anders dan wat je gewend bent, en we lezen je volgende verhaal weer .

    Groetjes van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, San Felice del Benaco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juli 2014

1e maand

08 Juli 2014

1e werkweek

30 Juni 2014

Eerste werkdagen

25 Juni 2014

Eerste dag
Sharona

Ik ga voor 2 maanden als animator werken op camping Europa Silvella in het plaatsje San Felice aan het Gardameer. Vanaf 28 Juni tot en met 30 Augustus zal ik werkzaam zijn hier. Op deze pagina zal zo vaak mogelijk een verhaaltje schrijven over mijn avonturen. Maar het is geen vakantie zoals vele denken. Ik wens jullie veel leesplezier! X Sharona

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 3532

Voorgaande reizen:

25 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: