1e maand - Reisverslag uit San Felice del Benaco, Italië van Sharona Domen - WaarBenJij.nu 1e maand - Reisverslag uit San Felice del Benaco, Italië van Sharona Domen - WaarBenJij.nu

1e maand

Door: Sharona

Blijf op de hoogte en volg Sharona

23 Juli 2014 | Italië, San Felice del Benaco

Zo, hier zit ik dan weer. Eindelijk heb ik weer goed en fatsoenlijk internet verbinding. En ook heb ik eindelijk tijd om weer n verslagje te typen. Jullie hebben nu dan ook 2.5 week moeten wachten bijna op een nieuw reisverslag! In de tussentijd is er veel gebeurd.

Ik heb een familie leren kennen uit Sneek, familie Adema. Een hele lieve familie die veel voor me hebben gedaan gedurende de vakantie dat ze hier zaten. Zo ben ik afgelopen vrijdag op me vrije dag een ronde rond het gardameer gaan rijden. Hele mooie tocht gehad en veel van de omgeving gezien (voor het eerst). Eindelijk had ik toch een beetje dat vakantie gevoel. Toen afgelopen maandag was ik weer vrij omdat maandag mijn vaste vrije dag is. Maar door de musical was dat vorige week verplaatst naar vrijdag en dus heb ik toen maar 2 dagen hoeven te werken en ik had weer vrij. Was wel fijn. Maandag was de moeder ook jarig van het gezin dus ben ik met ze een taartje gaat eten en heb ik weer wat van de omgeving gezien.
Toen liepen we langs het gardameer zegt de vader tegen mij: Is dat Yvon Jaspers niet? En ja hoor, het bleek haar te zijn. Toen ben ik zo 'brutaal' geweest om te vragen of ik met haar op de foto mocht. En ja hoor, ik sta met haar op de foto!
Gisterenmorgen om 6 uur is de familie richting thuis vertrokken. Ik mis ze nu wel een beetje, het waren toch hier mn 2e vader en moeder omdat ze zoveel voor me deden.

We hebben gisteren de 2e musical gehad, Chicago. Het ging erg goed, en was leuk om te doen! De volgende musical is Mamma Mia, ik kijk ernaar uit om die te gaan doen. Ik moet hier Ali spelen, de vriendin van Sofie. Erg leuk dus!

Als jullie trouwens een kaartje of iets willen sturen naar mij, wat ik altijd leuk vind om te ontvangen, heb je hier mijn adres:

Europa Silvella camping village
Sharona Domen - Wintour Animazione
Via Silvella 10
25010 San Felice del Benaco (BS)
Italia

Vandaag zit ik hier precies 1 maand, dus de tijd vliegt voorbij! Nog 1 maand en 6 dagen en dan zit me werktijd erop hier in het mooie Italië! Ik zal het volgende reisverslag schrijven zodra ik weer tijd heb en zodra internet ook weer goed werkt!

Liefs Sharona

  • 24 Juli 2014 - 08:46

    Rina Domen:

    Hallo Sharona,

    Wat leuk weer om te horen dat het zo goed met je gaat,
    en wat aardig van die mensen om je wat van Italie te laten zien.
    Het is hard werken maar ik denk dat je een mooie tijd hebt daar.
    We missen je wel hoor.Wat een leuke foto trouwens van jou en Ivonne Jaspers.

    Dikke kus van je moeder.

    Zo Sharona dat jij Yvonne Jasper hebt gezien die presenteert ons vast progamma Boer zoekt vrouw en ze had wel even tijd voor een foto volgens dat ik gehoort heb. Verder gaat alles goed dat is leuk om te horen. En je bent al weer ruim over de helft van je werk vakantie. Hopende nog een leuke en mooie tijd daar. Vriendelijke groetjes van je papoi


  • 24 Juli 2014 - 10:18

    Marlies Daamen:

    Wat een geluk dat je die lieve familie Adema hebt getroffen. Leuk van hun en leuk voor jou natuurlijk. Kijk en als zelfs Yvon Jaspers al naar het Gardameer gaat dan moet het daar toch wel heel mooi zijn he.
    Geniet ze en werk ze voor je het weet is het Italiaanse avontuur alweer voorbij.
    Groetjes Marlies.

  • 25 Juli 2014 - 19:37

    Tante Elly:

    Heey Sharona,

    Zo weer heerlijke ervaringen rijker, fijn dat je met familie op stap mocht zo zie je meer dan natuurlijk allen de camping. omgeving zier er mooi uit, en nog eens apart dat je Yvonne Jaspers gezien hebt, dat is helemaal toppie!!!!
    Nou meisie geniet er nog lekker van, voor je het weet ben je weer terug in Rijsbergen.

    groetjes vanuit de bakzakken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, San Felice del Benaco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juli 2014

1e maand

08 Juli 2014

1e werkweek

30 Juni 2014

Eerste werkdagen

25 Juni 2014

Eerste dag
Sharona

Ik ga voor 2 maanden als animator werken op camping Europa Silvella in het plaatsje San Felice aan het Gardameer. Vanaf 28 Juni tot en met 30 Augustus zal ik werkzaam zijn hier. Op deze pagina zal zo vaak mogelijk een verhaaltje schrijven over mijn avonturen. Maar het is geen vakantie zoals vele denken. Ik wens jullie veel leesplezier! X Sharona

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 1697
Totaal aantal bezoekers 3522

Voorgaande reizen:

25 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: