Eerste dag - Reisverslag uit San Felice del Benaco, Italië van Sharona Domen - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit San Felice del Benaco, Italië van Sharona Domen - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: Sharona

Blijf op de hoogte en volg Sharona

25 Juni 2014 | Italië, San Felice del Benaco

Zo, hier is hij dan. Mijn eerste reisverslag.
Ik heb samen met een Nederlandse jongen gereisd, Luke.
Gisteren zijn we aangekomen op de camping. Na een lange reis. We zijn opgestegen om 10 voor half 12 en we waren op de camping rond half 6. Het was dus vermoeiend. Gisterenavond hebben we gegeten in het restaurant. Het was een lekkere pizza. 'S avonds zijn we met Walter, de badmeester, op stap geweest. Hij heeft ons de omgeving een beetje laten zien en heb ik een Italiaanse simkaart gehaald. Het nummer hiervan komt nog online! We zijn inmiddels met 5 animators. Vandaag komt er nog 1 bij, morgen nog 1. En vrijdag zal de laatste arriveren.

Ik heb nu helaas niet veel tijd om uitgebreid verslag te doen. Ik moet namelijk zo al gaan beginnen met voorbereiden. Ik zal de aqua aerobics moeten gaan voorbereiden en alvast wat miniclub ideetjes gaan bedenken.

Ik zal snel weer een ander verslag plaatsen als ik wat meer tijd heb!

X Sharona

• 25 Juni 2014 - 13:01

Tante Elly:

Heey Sharona,

Dat ziet er al leuk uit, hopelijk komen er nog meer van deze mooie foto's, en ondanks het werken geniet er ook lekker van , voor je het weet ben je weer terug in Rijsbergen.

• 25 Juni 2014 - 13:23

Marlies Daamen:

Hoi Sharona.

Ik heb me maar meteen aangemeld om al je updates in mijn mailbox te krijgen.
    Leuk om op deze manier je toch een beetje te volgen en te genieten van de foto's.
    Wij wensen jou een geweldig mooie tijd aan het Gardameer en je moet maar zo
    denken, dit nemen je ze niet meer af.
    Het zal wel had werk worden maar je zit wel gezellig tussen allemaal mensen die relaxed
    zijn dus dat komt vast goed.
    Heel veel succes en tot de volgende update.